SKRIVET: 2010-05-20, kl 07:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens: behind the stars



GODMORGON ! Själv har jag varit vaken från kvart över fyra, då min sambos väckarklocka ringde. Populärt? När han for en timme senare, så klev jag upp. Dagens make up är en svart/lila/silvrig make up, orkade inte tänka & leka kreativ, så svabbade mest på allt =P Insåg också nu att jag har ett katthårstrå mitt på kinden, snyggve ! Ska börja bege mig till jobbet, jobbar till ett & sedan börjar tvättiden klockan två. (Idag ääälskar jag att tvättpåsarna är fyllda och färdiga för en omgång i tvättmaskinen). Hörs senare : )


alexandra

läser din blogg varje dag men håller detta på att bli en sminkblogg eller vad?


Liz

Vilka fina sminkningar du gör! :)



PUBLICERAT: 2010-05-20, 10:53:15 | URL: http://sminkliz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: