SKRIVET: 2010-06-02, kl 17:00:09 | PUBLICERAT I: make up

Dagens



Tänkte lite på min käre sambo idag när färgerna till dagens make up skulle väljas. Grönt framhäver min bruna ögon (som annars kan se lite blaskiga ut, eftersom att dé är melerade) mer än någon annan färg, och eftersom att Prinsen gillar när mina ögon ser bruna ut - så blev det såklart massor av gröna nyanser från den matta 88 paletten =)

Bas: Maybellin satin foundation i färgen sand samt lös pudret cream från MUS. På kinderna har jag MUS rouge Sand.
Ögon: 3-4 färger från den matta 88 paletten samt MUS M/s Famous vid ögonbrynet. Isadoras svarta eyeliner, Max factors 2000 calorie mascara samt MUS ögonpenna snow flake har också använts.
Läppar: Gamla favoriten potgloss way från MUS. : )

På fredag har jag en kund på salongen som önskar sig en brun make up. Spännande , då jag nästintill själv aldrig använder bruna nyanser förutom M/s Kakaw till mina bryn : )


Alexandra

jag tycker tyvärr att dina ögon ser gröna ut



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: